Warrior-For-Christ

Geroep tot heiligheid II

leave a comment »

1 Petrus 1:14-15  As gehoorsame kinders moet julle nie julle lewe inrig volgens die begeertes wat julle vroeër gehad het toe julle God nie geken het nie. Nee, net soos Hy wat julle geroep het, heilig is, moet julle ook in julle lewenswandel heilig wees.

Vir drie dae nou bring God aan my dieselfde boodskap – leef soos die nuwe mens wat jy bely jy is. Gister en eergister uit Hebreërs en 1 Petrus en vandag uit Kolossense 3.

Kolossense 3:5, 9-10  Daarom moet julle die aardse dinge doodmaak wat nog deel van julle lewens is… julle het met die ou sondige mense en sy gewoontes gebreek en leef nou die lewe van die nuwe mens, wat al hoe meer vernuwe word na die beeld van sy Skepper en tot die volle kennis van God.

Kan jy vandag in alle eerlikheid sê dat jy al jou ou gewoontes en giere en geite afgesterf het en dat jy leef na die perfekte voorbeeld van Jesus – of ten minste opreg streef daarna.

Ons kan nie, en mag nie, as nuwe mense in Jesus Christus nog steeds die karaktereienskappe van die ou ek en jy behou nie. Alhoewel ek glo dat dit nie ‘n eenmalige gebeurtenis is nie, is dit ‘n proses waartoe ons onsself daagliks moet verbind (iets waarna ons dag in en dag uit doelbewus moet streef) en waaraan ons ten volle deel moet hê. Dit is ‘n verpligitng en verantwoordelkheid wat op ons gelê word om daagliks te lewe met jou oë gerig op Jesus Christus.

Ons roeping tot heiligmaking beteken nie dat ons eensklaps sonder sonde en fouteloos sal wees nie, inteendeel, glo ek, dat solank ons leef ons in ‘n stryd gewikkel sal wees met ons ou, sondige natuur. Maar, net só, en meer nog, sal ons egter ook groei in Jesus Christus – groei na heiligmaking in ons lewenswandel – as ons fokus reg is.

Gebed: Here, help my om hierdie aardse dinge wat nog deel is van my lewe en wat my weghou van U volmaaktheid te identifiseer en agter my te plaas sodat ek volkome ‘n nuwe mens kan word in U.

Written by Warrior-For-Christ

January 19, 2008 at 10:35 am

Leave a Reply

