Warrior-For-Christ

Hou jou oog op Jesus I

leave a comment »

Hebreërs 12:1-2 …laat ons elke las van ons afgooi, ook die sonde wat ons só maklik verstrik, en laat ons die wedloop wat vir ons voorlê met volharding hardloop, die oog gevestig op Jesus, die Begin en die Voleinding van die geloof.

‘n Christelike lewe vereis harde werk en volharding. Dit vra dat ons alles wat ons verhouding met Christus negatief kan beïnvloed en ons aandag van Hom mag aftrek moet afsterf en dat ons moet stry teen ons sondige natuur met die krag van die Heilige Gees.

Om reg (en opreg) te lewe, vereis dat ons ons oog moet hou op Jesus en die voorbeeld wat Hy deur Sy lewe gestel het, want dit is seker dat ons sal struikel as ons versuim om dit te doen. Dit is so maklik om te struikel wanneer ons fokus gerig is op onsself en ons eie probleme. Waarop jy jou oog instel, maak jy jou hart voor oop. Gelukkig kan ons kies waarop ons ons lewens wil fokus en daardeur self die kwaliteit daarvan bepaal – die ultimate prys wat op ons wag is die Ewige Lewe met Hom.

Is jou oë vandag gerig op hom?

Gebed: Here, help my om die negatiewe stemme van die wêreld, die negatiewe stemme van vertwyfeling en vrees, die negatiewe stemme van onsekerheid af te sluit, sodat ek op U alleen kan fokus. U is die bron van my krag en my inspirasie, U is my Helper, U is my vrede.

Written by Warrior-For-Christ

January 17, 2008 at 1:10 pm

Posted in Christelike Lewe

Tagged with ,

Leave a Reply

