Warrior-For-Christ

Jaareinde

leave a comment »

Jesaja 41:10 Moenie bang wees nie, Ek is by jou, moenie bekommerd wees nie, Ek is jou God. Ek versterk jou, Ek help jou, Ek hou jou vas, met my eie hand red Ek jou. Fear not [there is nothing to fear], for I am with you; do not look around you in terror and dismay, for I am your God, I will strengthen and harden you to difficulties, yes, I will help you; yes, I will hold you up and retain you with my [victorious] right hand of rightness and justice.

Aan die einde van nog ‘n jaar en ‘n mens kyk onwillekeurig terug na die jaar wat verby is – 2007. Ongelukkig is dit vir party mense ‘n terugblik op mislukkings, teleurstellings en terugslae wat veroorsaak dat ‘n mens die nuwe jaar met onsekerheid en vrees tegemoet gaan.

Ook vir my was daar terugslae in 2007, maar ek gaan die toekoms tegemoet met die versekering en die belofte dat wat ook al in my lewe gebeur ek nie bang hoef te wees nie, nie bekommerd hoef te wees nie want God is met my. Hy beskerm en bewaak my en skenk my Sy vrede.

Laat Hom vandag met vertroue toe om jou Gids te wees in 2008. Soek Hom in hierdie nuwe jaar en jy sal hoër hoogtes beleef as ooit tevore.

Written by Warrior-For-Christ

January 2, 2008 at 7:19 am

Leave a Reply

